hos pappa

Hejhej!
Just nu sitter jag hemma hos pappa och i morgon är det skola igen. Denna helgen har gått så grymt fort! Knappt så man har hunnit att vila upp sig innan det börjar igen. Och denna veckan är det riktigt mycket i skolan också, veckan som kommer efter med. Men men, det är bara att kämpa på! Det lönar sig i längden, det vet jag.

Igår var jag och Jonas uppe i Jönköping och kollade på bion 2012.
RIKTIGT bra var den , helt klart sevärd ! Den var mycket bättre än vad jag trodde den skulle vara. Efter att man hade sätt den var man helt paff och jag visste inte riktigt vad jag skulle säga. haha
Så om ni har chansen, se den.



Kommentarer
Postat av: Linnea:)

Asså du..hur har du gjort din header?? haha:P

Om de är i paint hur har du fått den så stor?.. de funkar inte även om ja förstorar bilden:S..haha

2009-11-16 @ 18:55:18
URL: http://linneaannamatilda.blogg.se/
Postat av: ebba

jadu , det tog ett tag kan jag säga!

Jag gjorde den i paint och man får ju tänka på att det inte är något vitt kvsr på den utav sätt kanterna i bilden om du fattar vad jag menar.

Sedan ska man ju ladda upp bilden här på blogg.se innan du kan använda den och då kan du sätta tex. 400 eller 600 där du kan bestämma själv vad som nu blir bäst.



Det är svårt att förklara, men gå in på:

http://designadinblogg.se/

där fixade jag allt mitt ifrån!



Lycka till ;)

2009-11-16 @ 19:26:50
URL: http://ebbaajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0