Storm?

Hej!
Vet ni att det kommer in en storm nu över södra sverige? Hörde på radion nu ute i stallet att SMHI gick ut med en klass 2 varning om storm. Ett exempel för er är att Stormen Gudrun hade en klass 1 varning.. Så lite kommer det nog blåsa i natt ! 

Idag i skolan har jag haft specialidrott. Först hade vi lite teoretiskt i skolan om Mentalträning. Sedan körde vi lite styrka i gympahallen. Vi tränade mycket rygg, vilket är väldigt bra för min snea rygg. För er som inte vet måste jag träna det rätt mycket för att inte göra den ännu sämmre och för att inte ha ont i den.
Måste erkänna att jag och Signe satt och kollade på Hannah Montana ikväll och skrattade och tyckte det var kul nog lika mycket. Kul att leka liten ibland mitt i allt med gymnasiet ! hahah



Här är en gullig bild för ett x antal år sedan !! haha , söt unge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0