muffinsbak

Ikväll när jag var ute i stalelr och mockade och fixade allt för natten hörde jag en mycket välbekant röst:

-Tjenatjena! Behöver du hjälp med något eller ?

Haha , det var nämligen Rasmus och Malin som kom och överraskade mig. Ytterst trevligt måste jag säga ! :) Jag känner mig alltid som en liten ensamvarg ute i stallet. Tjötade, fick lite hjälp ute i stallet & kollade på valparna. Alltid trevligt ! :)

Ikväll har jag spelat ROLANDZ på högsta volym och bakat chockladmuffins med hallon i.
Det är nämligen så att varje måndag har vi fika (Hilma, Sofie, Lisa, Emelie,Malin & jag) och i morgon var det min tur .









det färdiga resultatet. HAHA , dom ser skit äckliga ut :S
men vi får se hur det smakar i morgon då ;)


Kommentarer
Postat av: Linnea:)

De ser faktiskt riktigt mumsiga ut!:)

Men va kul att du också fixat blogg, den ska jag läsa!:) hihi

2009-10-11 @ 22:05:10
URL: http://linneaannamatilda.blogg.se/
Postat av: ebba

hahah , tack ;)

Va kul ! jag som läser din och allt ;)

2009-10-12 @ 06:48:54
Postat av: hilma

åååh, grymt najsiga var dom! :D

2009-10-12 @ 12:19:19
URL: http://hilmaolsson.blogspot.com
Postat av: Ebba

naaw, tack Hilmutt ! :D

2009-10-12 @ 12:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0