rubrikjagintevetvaddenskaheta .

Hej!
Sitter och väntar på att mina mackor ska bli färdiga i rosten. Vet ni ? Smart som man är satt jag och väntade innan, sen tänkte jag til "Har inte jag suttit här ett tag nu? hmm.. ? Fan ! mackorna"
Jag hoppade upp för att kolla om jag bränt mackorna. Men då har snillet Ebba Gulli Margit Johansson GLÖMT att trycka ner dom.
CLEAVER...

Jaja , ska slänga i mig lite mackor nu, sen bege mig mot stallet. Får nog bli att börja med att öva till Fysikprovet sen ikväll med som vi ska ha på torsdag.

Förresten ! Måste tipsa om en blogg med nu när jag ändå håller på ;) Checka denna ! HI(L)MLA bra ;D

Kommentarer
Postat av: hilma

haha, snygg bild! du är för söt som vanligt! puss!

2009-10-08 @ 17:15:49
URL: http://hilmaolsson.blogspot.com
Postat av: ebba

hahah , jätte du! Det är du som är den söta förstår du ! ;)

2009-10-08 @ 17:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0