sitter i skolan

Ja, som sagt i rubriken sitter jag nu i skolan. Bussen går om 45 minuter så tänkte slänga in ett litet blogg inlägg här :)

Dagen har välvarit som vanligt. Upp tidigt för att fixa hästarna. Sen Engelska på förmiddagen och sedan Matte varvat med Fysikprov på eftermiddagen. Fick tillbaka ett matteprov vi hade förra veckan och det gick mycket bättre än förväntat faktiskt ! Trodde det skulle gå käpprent åt helvette med andra ord, men icke. Det var väldigt kul och bra måste jag säga :)
Fysik provet som vi gjorde var inte så jätte svårt heller , får väl se hur det gå !

Ikväll ska jag fixa stallet och rida som vanligt och sen ska jag faktiskt ta det lugnt ikväll med pluggandet för en gångs skull! Behöver verkligen det efter allt. Har så himla mycket ibland , så är väldigt skönt att inte ha nått. Men jag ska inte klaga. Det var jag själv som valde denna linjen och jag vet att det är mycket plugg. Men det är detta jag verkligen vill så det är bara att bita i och köra !


oj , långt inlägg blev det med! + till er som orka läsa ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0