Tävling

Okej , tävlingen gick väl inte kanon kan man säga.. Första klassen gick käpprent åt helvette kan man säga. Men det var ju första inomhustävlingen också. Han kändes helt okoncentrerad och inte alls som han brukar! Behöver inte ens prata om det. Men LA gick mycket bättre! Han hade det flyt han ska ha och var jätte fint. Fick dock ett litet oturligt pet på ett räcke. men tycker det var mer mitt fel än hans.

Det VAR meningen att farmor skulle filmat LA:n men min farmor kan inte riktigt filma så började honm filma och sen skulle hon pausa och sen sätta igång den igen. Men sen satte hon på den när hon skulle stänga av den och tvärtom. Haha, så får bjuda på det någon annan gång ;)

Ikväll är jag hos pappa och ska va här tills i morgon. Så jag kan inte lägga in några bilder här eftersom jag har sladden och kameran hemma. Men kan lägga in det i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0