vinter ?

Jag tror jag börjar få en sådan där känsla man får varje år vid den här tiden på året.
Den hemska snart-är-det-grått-och-trist känslan.
Den känslan som man blir deppad av.
Den känslan som får en att inte längre hoppa upp ur sängen på morgonen.
Allt blir inte lika roligt och kul längre. Man ser inte allt från den ljusa sidan längre.


Usch, jag har nyss insett att det är en riktigt höst vi har nu. Jag vet, det var ett tag sen vi fick det här vädret men jag har väll inte riktigt vågat inse att det är JUST NU.
Jag kan inte säga att jag hatar vintern, för det gör jag inte. Jag tycker det är jätte mysigt med snö, åka skidor, bygga snögubbar & snölyktor och göra allt som hör till med vintern.
Men här nere i Småland får vi nog en slaskig jul i år med..



Jag och Signe i IDRE förra vintern


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0