Barnkalas och hovis!

Nu i förmiddags var jag ute och red en lång kondis runda ute i skogen. Pigg piggelin var han idag, riktiga vår känslor?! haha Sen har jag mockat och nästan skrivit klart min bokrecension.
Hovis kommer också idag och gör Stonie fin om fötterna :) Det behövs kan jag säga!

Men snart kommer ett 13-tal ungar! För idag har Signe sitt försenade och efterlängtade BARNKALAS! Haha, godispåsarna är i ordning och tipsrundan är utsatt.
Det blev mest frågor som "Vad är det för färg på Signes stall?" 1. Rött X.Grönt 2. Rosa.
Haha



- Skön gammal flumbild på mig och Signe -


Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma

sav; det är illa :P

2010-04-02 @ 17:05:43
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0