Förlåt

Förlåt för lite dålig uppdatering! Har haft fullt upp. Igår var jag och jobbade som sagt och det var hmm... MYCKET? Jaja , men det är gött med pengar i fickan sen!
På tal om pengar så har jag fixat sommarjobb med! Gött som fan att jag har det klart för mig i sommar. Men det blir nog mycket jobb 4-5 dagar i veckan och så kommer jag börja vid halv6 och kanske vid 5 ibland. Men det är ju gött att jag har förmiddags pass så inte hela dagen är förstörd!

Idag så har jag mockat lite och pluggat en hel del! PHU, jag somnade också mitt på dagen för jag har jobbat en hel del + att jag inte har sovit tillräckligt. Menmen , nu är jag frisk som en nötkärna igen! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0