Hemma från tävlingen i Ljungby

Tävlingen idag är jag jätte nöjd med! Känns som vi börjar hitta tillbaka till vår gamla form igen, men mer träning måste has!

LB
Han kändes jätte fin, kom rätt på näst in till alla hinder. Fick dock ett nedslag på oxen in i kombinationen i grunden. Det var en linje med en oxer ur sväng, vi kom lite stort in och sedan var det 6 galoppsprång ner till kombinationen. Jag mitt dumflan tog inte tillbaka han utan på det sjätte språnget så blev det lite tajt och rev det första i kombinationen.
Har tyvärr ingen film från denna klass, bara från LA:n


LA
Han kändes jätte fin och vi nollade och knep en 4:de placering! Låg 2:a hela klassen fram till slutet. Men mitt mål med denna klassen var att jag skulle få en fin noll runda, och det fick jag med! En placering är ju alltid kul det med! ;)



Kvaliten håller på att fixas sa youtube.
Uppdaterar den sen!

Kommentarer
Postat av: Linnea:)

Va kul att de gick så bra! Grattis vad duktiga ni är!!:)

2010-04-11 @ 21:42:18
URL: http://linneaannamatilda.blogg.se/
Postat av: Johanna - En blond ponnyryttare

Det såg ju toppen ut! Duktiga ni är! :D<3

2010-04-13 @ 20:57:21
URL: http://johannabrogard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0