Tråkig i skolan idag och en rolig träning igår

Sitter i skolan och har väldigt tråkigt.
Insperationen ligger på den lägsta nivån idag känns det som.
.!

Träningen för Jenny i Vrigstad igår gick BRA tycker jag! :) Både Stonie och jag skötte mig bättre än förra veckan. Men det kan ju också vart så som Jenny sa att det var första uteträningen förra veckan.
Övningarna som vi gjorde förra veckan kändes också som det hade gett resultat. Då hoppade vi lite mer tekniskt och jobbade mycket på tempo och galopp, igår hoppade vi mer "banstuk". Avslutade med en bana på 1.10-1.20 vilket funkade jätte bra när jag skötte mig! haha.
Är grymt sugen på MSV nu, men ska hoppa LB,LA först ute innan vi går på MSV så det inte förstör säsongen med att börja för högt.


Nu ska jag käka FIIIIIIIIIIIIISH!

Pusspuss♥

Kommentarer
Postat av: Linnea:)

Va kul att de gick bra!! :D

2010-04-23 @ 07:59:31
URL: http://linneaannamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0