tuff vecka för ebbis

Förlåt för att jag inte har uppdaterat nu i veckan. Men jag har FULLT UPP! Skola, hästar, plugg. Det tar tid om man vill satsa på allt med en gång..! Har varit mycket plugg denna vecka också. Men nu tunnar det nog ut snart!

Träningen i Onsdags är jag inte nöjd med! Men man får väl se det som att det är första utomhus och att jag inte har tränat för Jenny på ett tag. Men nu jävlar ska det bli bättre framöver hoppas jag. Jag är super taggad nu för träningar och vill att det ska gå bra ute nu med.
Precis som det känns bra inne så ska man ut och så blir allt fel. Så kändes det i Onsdags i alla fall..
J a j a ..


NU ÄR DET FREDAGS MYYYYYYYYYYYYYYYYYYS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0