Glad lucia?

13 december och julen närmar sig med stormsteg. Men innan det ska allt skolarbete, därav en av de anledningarna till att jag inte bloggat. Plus att jag inte haft något större intresse av att sitta vid datan.
Helgen har innehållt plugg, hästar, mysiga hemmakvällar och jobb på jonssons.
Den största meriten jag fått ut av helgen är väl i alla fall den nya vägen ute i skogen. Bott här i ungefär 10 år och NU hittar jag vägen. Hmm , man håller fast för mycket vid de gamla rundorna. Jaja, den har till och med fått en titel så det var inte illa pinkat. Jag döpte den till minkfarmarundan. Okej.. inte så jätte smickrande, men i alla fall.

 


Bild från förra året då mimmi tyckte jag och stonieponken liknade napoleon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0