- Ebba har trååååååååkigt -

Namn: Ebba Gulli Margit Johansson
Piercingar: Två i öronen och naveln
Tatueringar: inga
Längd: 1,78 m
Skostorlek: 40
Hårfärg: Brunt.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja ibland gör jag det. Men det är nog mest för att jag inte vill ha vinter mer nu.

Tänker du på självmord: nej
Tycker andra att du är attraktiv: jadu, det vet jag inte döööö
Använder du droger: nej
Vilken parfym använder du: jadu, har två stycken med "fruktig lukt",  vad dom nu heter..
Vad är du rädd för: grodor och möss för det mesta
Gillar du att tvätta:  haha , ibland... för det lukter så gott!

Senaste:
Film du hyrde: det var länge sedan jag hyrde en film kan jag säga..!
Låten du lyssnade på: Sex on fire
Personen du ringde: Mamma
Personen som ringde dig: Märtiiiis

Favorit:

Mat: spagetti och köttfärssås!
Låt: Många olika som får mig på bra humör
Sport: Ridning
Dryck: låter tråkigt.. men vatten faktiskt

Har du nånsin:

Gråtit över en kille: ja
Gråtit över en flicka: ja
Ljugit för någon: ja
Varit i slagsmål: nej
Blivit arresterad: nej

Vad:
Ska inte bli skoj: att det kommer att bli slask efter snön
Sparar du till: en ny ridhjälm
Väntar du på: solen och grönt gräs

Senaste:
Bok du läste:  "När jag hör din röst"
Personen du fick mail av: min lärare
Personen du fick brev av: tandläkaren!!!!
Personen du fick sms av: farmor
Saken du köpt: tuggummi

Övrigt:
Vad har du gjort idag: hjälpt till med renoveringen här hemma
Hur tidigt stiger du upp: runt 6
Gillar du att slåss: nej
Vad ska du göra ikväll:
duscha
Är du seriös: beror på vad det handlar om
Vad är du allergisk mot: jag var allergisk mot getingar förr, är troligen det fortfarande
Kan du stå på händer: nej :(
Favorit serie: ponnyakuten, the hills och ghost whispere
Är du glad nu: jadå , lite glad är jag allt
Vad dansar du till: go' musik
Kan du sjunga: haha , njaaaaeee. Men kul är det allt
Mer värt än guld: Familj, äkta vänner och hästarna
Ett land jag helst vill besöka: Många! Mest Australien igen, USA, England och Italien



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0