ChacHA ALLa Ebbas Bloggläsare!

Hej, asså alle sammans! Nu var Fjortisbloggarn tillbaka! ♥
Jag är bara här och hälsar på min älsklings Ebba typ asså, ♥
för hon e typ trevlig eller vad man säger...? Men nu sitter ♥
man då i skolan och slösar statliga pengar på att göra ingeting... ♥
Typ asså, för jag skriver juh typ på Ebbas blogg asså... ♥
och då gör jag juh typ inget som har med skolan att göra ♥
och då slösar jag ju skattepengar eftersom de finansierar ♥
skolan eller hur... ähhh, what ever liksom... ♥
Senare idag blir det väll att dra till stan med ♥
Anders Stor Stekarn Svensson! Ska la fixa några ♥
glajor till sommaren eller ngt som vi kan steka runt i... ♥

Puss Hej alla Ebbis Bloggläsare! ♥

// Jag som steker utan stekpanna! ♥

(Rasmus Flor)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0