Förlåt..

.. för dålig uppdatering i helgen. Har inte haft orken och lusten att sitta vid datan nu på ett tag efter allt som hände i fredags. Det skrivs och sägs för mycket.

Igår var jag i alla fall i Vaggeryd med mina kära vänner. Det var en riktigt mysig och rätt kul kväll efter allt som har varit. Men det är som vi sa "att vi ska inte vara ensamma i sådanna tider som nu". Sant så sant..
Jag måste också berätta att jag är väldigt glad och lycklig över mina under bara vänner. <3
Vi checkade melodifestivalen. Tycker at besluten blev helt rätt! Jag höll på Salem och Ola... Och självklart gick dom vidare med. GÖTT MOS!



Ta hand omvarandra!
Lot of X:s and O:s /Ebba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0