Gubben Pettson ?

ååååh , vad segt det är. Sitter och VÄNTAR på att jag kan rida.
Vi håller som sagt på att renoverar här hemma och just nu när jag skulle komma hem var mamma tvugen att lägga frätande medel i trappan för att få bort gammal skit som sitter fast. Och jag kan inte komma UPP?!  Och jag har alla mina kläder och allt på mitt rum. Så hon måste bli färdig, så att jag kommer in på mitt rum, så att jag kan byta om, så jag kan rida. Om jag nu ens hinner det ?! Daaaaaaaaaamp för miss Ebba Gulli Margit Johansson? Svar: JAPP!

Hahah , detta känns som Pettson och Findus saga. När dom måste komma in i snickarboden och allt det!
Jag är som gubben Pettson !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0