Roligare idag.....

på praktiken! Jag fick hjälpa till lite mer och det var roligare personal! Tummen upp!
I morgon ska min lärare kommer i morgon med och ha ett "samtal med min handledare om hur det har varit". Låter kul? Jaja , det ska nog bra, har en jätte rolig och bra handledare med till på köpet.

Idag så tog jag tåget till Skillingaryd och Fågelforsbussen hem. Och HARREGUD va mycket ungar det va som skulle knös in i en liten buss? En liten buss till dom(oss) och så brukar vi på Fenix ha en stor buss til typ.... 3-4 pers? Hahah .
Sen har jag ridit. Red lite travarbete, mjmjukgörande arbete och lite sidvärtsövningar.

                                           Lot of X:s and O:s /Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0