Jill Johnson!

Sitter och lyssnar och sjunger högt och fint i min ljuva stämma. host
Men vet ni? Jag lyssnar på ... JILL JOHNSON.

Visste ni att:
- hon var min största idol när jag var liten
- jag kan fortfarande alla texter på hennes låtar
- jag och några vänner ställde t.o.m. upp med låten "Crazy in love" på talangjakten i Skillingaryd
- jag ville färga mitt hår svart som hon.. fast ett hinder var ju bara mammas tillåtande för det till en 9-åring...
- jag har fortfarande kvar alla skivor med henne, och kan nog fortfarande hennes födelsedags datum i huvudet!
- om min familj skulle se henne på tv så skriker dom "EBBAAA".. fortfarande









Kommentarer
Postat av: Matilda

hahha fan vad skön du är ;:P hahha

2010-02-02 @ 21:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0