Lite tips om design ?

hej lovers !
Jag har en önskan, om lite tips till min design och header ? Jag känner mig så fantasilös , haha. Jag fixade till lite igår i alla fall men jag börja tycka att det ser lite halvt förjävligt ut rent sagt ! Men släng gärna in lite tips är ni snälla :)

Idag tog jag en lång och skön sovmorgon. Egentligen sova jag inte så värst länge, men låg kvar med katten Hobbe i sängen och läste ett tag. Riktigt mysigt!
Jag har mest vatt i stallet och pysslat och donat lite. I morfon ska jag ju iväg på en träningsdag med laget och det, är en på onsdag också :) Det ska bli kul, men jag börjar bli lite nervös. Hahaha , så larvig jag är! Men är nog för att det är ny tränare, nytt lag, ny klubb, nytt ställe att rida på och nya människor att möta. Men det ska bli kul!



Hahhahhahah , kolla vilken rolig bild jag hittade! Från en av Jennys träningar. Ser ut som om jag sitter och lipar (stonie ser lite ledsen ut han med, haha) & Jenny skäller ut mig (i högra hörnet).


Kommentarer
Postat av: Anonym

ett tips som du bör börja med är att fixa så inte bakgrunden blir svart när man bläddrat ner lite, för då syns inte texten nämligen. lite jobbigt att inte kunna läsa vad du skrivit.

2010-01-05 @ 10:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0