Ny termin

Är det bara jag som känner lite ångest inför den nya terminen ? En ny termin, nya kurser, nya lärare, nytt schema. Blablabla... Nyttnyttnytt. Samtidigt som jag känner lite ångest inför den sista terminen i 1an känner jag mig glad och faktiskt lite exalterad över att det blir lite nytt och lite omväxling! :)

Dagens outfit
okej, har ingen bild.. Men jag körde med den nya skjortan, långt vitt linne, tights, bootsen, och två silver armband typ. Ett lite bredare och stelare som man sätter på (mammas gamla) och ett nytt armband jag köpte i stan. Typ en lite tjockare kjedja med "silver, järn pärlor".





Jag glömde ju skriva att jag i helgen också köpte armbandet, en rouge, nosludd till Stonies träns och en speciell kudde för min rygg :)  Intresseklubben antecknar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0