Oj, vilken kul helg jag har fått!

Denna helg har inte blivit som jag velat och tänkt direkt. Först slog jag i huvudet när jag krockade med en nybörjare i Isaberg. Hahh , kan ju ta och berätta det först. Vi hade kört ett tag jag och pappa och snön va bra men efter ett tag började det bli lite vallar och isfläckar. Men I ett åk skulle jag och pappa köra på lite och vi skulle svänga från familjebacken in till höger mot en annan. Det var en tjej framför mig som skuller köra samma väg som vi så jag tänkte att jag skulle köra nedanför henne och sen förbi men då ångrade hon sig i SISTA sekund. Jag försökte veja, vilket jag skulle klara om det inte var en isfläck där. Så jag voltade framåt och tog emot mig med huvudet. Aaoosch. Hade lite ont och var lite omtömlad, men mådde bättre på lördagen.

Men nu med den stora "grejen". Det var i lördags som jag skulle ut och hämta Stonie i hagen. Jag har alltid lite mat/godis med mig, så jag hade gett Stjärna och Frosty lite och skulle hämta Stonie. Frollan va lite dum (enligt mig) och naffsade och ville ha mer mat. Så jag viftade bort henne lite några gånger. Men sista gången så råkade grimskaftet följa med och troligtvis slog till henne i huvudet. Det var då allt blev fel. Eftersom hon har blivit illa behandlad förr så tänkte väl hon på det och vände sig om och kickade mig på benen så hårt att jag flög framåt och nu går jag på kryckor. Jag ringde in och bara skreeeek i telefonen "Hon spaaarkade mig" och storlipade och skakade. Jag tror jag mest blev rädd och chockad men det gör jävligt ont och kan knappt gå utan krockor. Det blev mest som det blev och det var verkligen inte meningen, varken från min eller Frollans sida.

Nu vet ni hur det ligger till i alla fall, jävlig tråkig helg för min del!
Hoppas eran är bättre.

Kommentarer
Postat av: Linnea:)

Men usch då vilken ond helg du haft!:/ Hoppas det blir bra med benet och huvudet snart!:)<3

2010-01-25 @ 22:16:43
URL: http://linneaannamatilda.blogg.se/
Postat av: Ebba

Naaw, tack så mycket! :) <3

2010-01-26 @ 09:01:02
URL: http://ebbaajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0