Skola i morgon igen

Sitter här med ansiktsmasken på och hårinpackning i håret med förhoppning om att jag ska känna mig fräsch tills skolstarten! ;)
Ibland kan jag hata min hy och mitt ansikte, att en finne kommer upp mitt på näsan eller en illröd finne i pannan. En sådan dag är inte den bästa! Men det är ju så tonårslivet är eller ? Jag kan ibland få nån komentar över att jag har fin hy och är oftast nöjd över att jag inte är rödspräckt i hela ansiktet! Men en sådan "finndag" är inte alltid den bästa!  Men då brukar jag tänka efter och känner mig glad över att det finns dom som har det mycket värre!

Tänk om man hade sådan här hy till exempel?
Stackars människa..!


Kommentarer
Postat av: Bessie (: <'3

Instämmer!

Har du egen häst? (:

2010-01-07 @ 19:12:39
URL: http://besidethelove.blogg.se/
Postat av: Ebba

Hej!

Ja det har jag, vi har 3 stycken hemma. En som jag rider och tävlar, en shettis som sällskap och en C-ponny som vi ska sälja :)

2010-01-08 @ 12:49:32
URL: http://ebbaajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0