Träningsdagar

Hemma från träningsdagen som var för Ida. Har varit en mycket rolig dag att träffa nya och gamla kompisar igen :) Jag är faktiskt riktigt nöjd med Stonieponken! Han skötte sig finfint !
Första passet var med markarbete, hade även lite bomarbete på volt i både galopp och trav. Vi hade även lite tempo/lyssna övningar. Det andra passet som vi hade på eftermiddagen efter lunch så hade vi lite med teknink/gymnastik/lyssna övningar. Lite serie och hoppa cavaletti på S-båge. Båda dessa passen kände jag har gett mycket för både mig och Stonie. Mest kändes det i sista passet på han då han var genomkörd från det förra.

Jag har inga bilder eller filmer från dagen tyvär, eftersom mamma inte var med och kollade hela dagen. Så hade ingen till att filma. Men i morgon är det bara ett pass, då vi ska hoppa lite mer bana med linjer. Då ska mamma va med och kolla så kanske kan beodra henne att filma ;)


Som jag och Angeliiiix sa idag, TÄNK när man kan rida runt i linne ...

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Tävling på bloggen. Vinn en ridhjälm!

Hej! Superfin blogg du har!

Kika gärna in på min blogg som är den tredje största hästbloggen i Sverige.

Och missa inte tävlingen där du kan vinna en ridhjälm!

2010-01-05 @ 20:28:26
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Linnea:)

Kul att de gått bra!:) Lycka till imorgon!<3

2010-01-05 @ 21:49:36
URL: http://linneaannamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0