Förändring i stallet

Hejhej!
Det har skett en rätt stor förändring i stallet nu! Har inte haft någon tid och lust till att skriva här, men nu när regnet öser ner ute så kan jag lika gärna sätta mig här lite :)


I alla fall, vi har sålt vår c-ponny Frollan nu. Hon åkte i lördags till en jätte fin familj i Örebro, hoppas det går bra! Men det tror jag :) Det kändes lite i hjärtat när hon åkte, har haft henne i 2 år och hon har förändrats sjukt mycket! Men det kändes samtidigt bra för nu får hon träning och tid som hon behöver!
Men lilla Stonie fick ju vara helt själv och han kände sig rätt ensam och ledsen med kan jag tala om, haha stackarn. Så då var ju problemet att hitta något sällskap till honom. Men det har löst sig nu, mammas kompis kom hit med två 5-åriga arab valackar som nu går här ute. Jätte söta och dom blev jätte bra kompisar alla tre! Kul :) Kanske visar bilder på dom sen.

L i l l a   F r o l l a n  ♥

Kommentarer
Postat av: ebba johanna stapelberg

Fin blogg :)

2010-06-30 @ 00:36:36
URL: http://qualitys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0