Fullrulle i Ebbas liv !

Som rubriken säger förstår ni nog mitt liv just nu. Plugg, hästar, plugg, kompisar, familj, ha hand om allt här hemma.
Jag ni förstår! Allt tar tid och ork! Men jag ska inte klaga, för jag gillar när det händer saker och jag vill ha fullt upp. För då händer det ju mycket, jag är nog så som människa med. Något jag hatar är att vänta och att inte ha NÅGONTING att göra. Men jag ska inte sticka under stolen med att jag ibland kan tycka att skolarbetet kan skäras ner en aning..!


Idag för ovanligheten slutade vi tidigt! Det var bara för att vår idrotts lärare var sjuk. Gött som fan, tummen upp! För oss i alla fall , tror inte det är så gött med spysjuka egentligen..?
Så jag har hunnit med en del idag utan att stressa sönder. Jag han till och med ta en lite naptime, det är något som jag älskar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0