seg dag med en seg ebba


Idag har jag vatt i den sega skolan.
Men slutade lite tidigare , alltid trevligt!
Träffade gamla klasskompisar , alltid trevligt!
Sen var jag ute i skogen med piggelin Stonie , alltid trevligt!
Övningkörde idag och det gick väldigt bra , alltid trevligt!
Nu ska jag lägga mig i min sköna säng och kolla på fjortis filmen mean girls , alltid trevligt!
Sen ska jag upp i morgon bitti för att gå till den seega skolan, mindre trevligt!
Men i morgon är det fredags mys, alltid trevligt!


Fan vilket lamt inlägg det här blev!
Men pusspuss , nu ska jag nana kudden för kvällen ! ♥


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Fin häst på headern! :) Är det din?

2010-03-20 @ 13:12:23
URL: http://carstensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0