Väntar i skolan + lite summering av helgen

Okej , lite väl dålig uppdatering på senaste tiden...!
Men jag har inte haft ork och lust. Men i helgen var det första tävlingen för året i Gislaved-Anderstorp RK.
Jag är inte super nöjd, men det gick rätt bra ändå för att va första tävlingen frö året. Fick två nedslag i omhoppningen i första klassen och så rev jag första hinder i andra klassen. Men dock är jag mycket nöjd med han! Han skötte sig jätte bra och nedslagen var helt mitt fel. Men nu vet jag vad jag ska förbättra och jobba på tills helgen nu för då är det lagtävling i Västervik som gäller!

Nu sitter jag och väntar på bussen i skolan med ridkläderna på. Har haft idrottsdag halva dagen. Jag och resten av tjejerna på specialidrotten (ridsport) hade hand om en häst dag. Hahaha en rolig dag! Det är ju utbyte på Fenix nu med Spanien. Så vi hade med två tjejer som knappt kunde engelska.
Haha , men det gick bra endå! Roligt var det i alla fall.



Lot of X:s and O:s /Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0