Elithoppet

Både igår och idag har jag varit på Elithoppet och hjälpt till. Har tyckt att det varit jätte kul. Fina hästar och rolig stämmning! Man lär sig mycket också på att bara titta. Kulkul! Och nu är jag taggad inför stor häst! Haha , men det får nog bli nästa år ;)

Idag när jag kom hem tränade jag Stonie först och sen träffade Märtis och Maria en sväng.
Åkte ner och käkade pizza men skildes sen på olika vägar ;)
Nu ska jag i alla fall checka melodifestivalen, långtråkigt menmen!
Är väl kanske lite tvingad av våra tyska utbytesstudenter att hålla på Tysklands bidrag ;)

Hahah, men den är faktiskt bra ju! Eller vad tycker ni ? :)


Kommentarer
Postat av: RasseBooi

Cha Cha Bloggen! :D

2010-05-30 @ 19:04:05
Postat av: wilma

Jo, låten är bra :P

2010-05-30 @ 21:02:41
URL: http://wilmaseger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0