Tävling 2

Idag var det den andra dagen på tävlingen i VSRK. Gick inte så bra.

LA Förklass:
Kände redan på framhoppningen att han kändes lite loj och inte riktigt sig själv. Han hoppade bra och så, men kändes inte riktigt så spänstig och fick inte så luftiga och fina språng som han brukar ge. Men vi fick till lite bättre tempo och det kändes i alla fall lite bättre. Väl inne på banan så kändes han likadant där. Kom till 3:de hindret som var en kombination. Kändes som han inte riktigt ville framåt och kom lite tajt in så rev första och fick stopp på andra. Men hoppade om det och sedan så gick resten av banan bättre. Så det blev 8 fel.
Så med detta resultatet och den dålige "feelingen" så kom jag inte med i laget. Jag valde heller inte att hoppa klassen som en clearround i fall något är hel på honom.

Är lite orolig om han är sjuk eller skadad eftersom att han inte brukar vara så här. Han brukar vara mer på allerten och "suger åt sig hindrerna".
Kollade igenom honom i benen och hovarna men han var varken svullen eller varm. Han snorade inte heller och tempen var bra. Kanske bara är jag som inbillar mig. Men vi ska i alla fall hålla koll på honom nu och så får han vila i morgon, gå ett lättare pass på tisdag och så får vi se hur det går på träningen på onsdag. Om han inte känns bättre då så får vi väl åka och kolla upp honom..



OJOJOJ, HÄR BLEV DET ETT LÅNGT INLÄGG..! CRED. TILL ER SOM LÄSTE ;) ♥


Kommentarer
Postat av: Linnea:)

Hoppas att de inte är något större utan att det bara var en dålig dag! Håller tummarna:)<3

2010-05-10 @ 10:10:57
URL: http://linneaannamatilda.blogg.se/
Postat av: Ebba

Det får vi hoppas!

Tack :) <3

2010-05-10 @ 10:52:58
URL: http://ebbaajohansson.blogg.se/
Postat av: Idjjaa,<3

Kolla på min blogg :D.

jag sjunger chris brown- with you! :D

kanske inte låter så jätte bra men du kan

ju iallafall lyssna och höra hur det låter ^^

2010-05-11 @ 21:37:22
URL: http://idjjaa.blogg.se/
Postat av: johannabrogård - En blond hoppryttare.

Hoppas det inte är några fel på honom! :)<3

2010-05-25 @ 20:50:42
URL: http://johannabrogard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0