Tävling

Idag var det tävling i VSRK, hoppade bara en klass idag eftersom det är laget i morgon.
LA: Kändes spänstig och fin. Kom lite fel in i kombinationen så det blev lite ryckigt. Men vi klarade det ;) Men för rövrigtg kändes han spännstig och fin. Men så klantade jag till det på sista hindret i grunden då jag kom lite snett på planket. Så 4 fel.
Jag kan ju inte säga att jag är nöjd så eftersom det var mitt fel. Men han kändes jättefin och är nöjd med HONOM.

Efter min klass var jag kvar och hjälpte till lite på insläppet till framridningen och lite på banan. Blött och kallt men väldigt kul. Man lär sig ju också en heldel bara på att titta så det var lärorikt ;)
Vårt elit lag kom 2:a och blev totalt 3:a i serien. Det är ju två stycken som får gå till strömsholm så det var ju lite snopet, men riktigt bra jobbat tycker jag !!

Har inga kort eller någon film från idag eftersom det regnade hela dagen..

E t t   å r   s e d a n  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0