TJAAAAAAAAAAAA

Hej allihopp!
Nu har tyskarna åkt tillbaka till Tyskland och här hemma är det nu back to the reallity som gäller! Tråkigt nog!
Det har varit en otroligt rolig tid och jag längtar tills vi åker till Kleve i September.
Jag lovar att jag ska slänga in lite bilder från allt vi har gjort. Men det får bli lite senare när jag har tid!

I Söndags var det också tävling för min del, första utomhustävlingen i GARK.
LB: Fick ett nedslag i grunden. Kändes som om jag inte alls fick till rytmen och han kändes ganska ofokuserad. (Vilket kan bero på att det var först utomhus för året).
LA: Fick till rätt tempo och rytm, han kändes mycket bättre ! Satsade på en fin nollrunda och det resulterade till en 3:de placering! GÖTT, DUKTIG POLLE!


Kommentarer
Postat av: mican

grattis till tredje platsen!! :D

2010-05-03 @ 20:30:51
URL: http://majkamela.devote.se
Postat av: Linnea:)

Va kul!! Grattis va duktiga ni är!:D

2010-05-04 @ 21:57:02
URL: http://linneaannamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0