Stresselistress!

PHU!
Nu kan jag sitta ner och pusta ut efter hela dagen. Vatt i skolan och haft idrott och kemi hela dagen, hem slänga i sig nån macka, snabbt ut och rida, snabbt in och byta om för att sedan ner och träna. Komma hem käka, ut till stallet och sen packa grejerna till i morgon.
NU är jag inne och sitter ner en liten stund för att sedan packa lite inför i morgon samt duscha .

Haha , nu har ni fått en fullförlig information hur mitt stressiga (samtidigt roliga) liv ser ut! Fullspäckat med saker som gör det mycket roligare.
Förklaring till packa --> mamma hämtar upp mig i skolan i morgon (för jag slutar tidigt) med stonie så åker vi upp till klubbens ridbana för att träna lite.



- ROOOOOOOOMPA -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0