Why god why?

VARFÖR? Är måndagarna alltid så seeega i skolan?
Alltid samma vias avrje vecka. Blööööh
Jaja, helgen har varit väldigt chill i alla fall, jobbat, ritdit och som ni ser ändrade färgen på bloggen.
Lite åt emo hållet kanske, men bättre än den barnsliga rosa färgen jag hade innan.
Jaja , ska väl fortsätta på min rapport nu.. Skriver en rapport om hästens etologi. Lite interessant i alla fall.

(Och jaaaa jag vet att min blogg är super tråkig och det är väl ett under att jag fortfarande har kvar läsare. Ni kan väl ge förslag till vad jag ska skriva/ göra om?)

PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖSS♥



Kommentarer
Postat av: felicia

sv: tack ! :D

den duger åt mig (a)

2010-11-16 @ 07:21:41
URL: http://felicialiljagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0