Schweden!

Hemma i KALLA Sverige igen. Helvette va kallt ni har det här!
Men det är skönt att vara hemma igen. Stonie verkar må prima ballerina, han va så pigg och possitivt idag så. och han tycker att det är väldigt jobbigt att han måste stå inne nu när han tycker det inte gör ont längre ;)
 Imorgon tar jag ledigt från skolan för att åka med upp till vaggeryd. Hoppas på att beskedet blir possitivt. :)

Om jag ska vara ärlig så saknar jag redan Tyskland lite! Jag trivdes verkigen där och jag och Lena är så lika och kommer väldigt bra överräns , men vi har bestämt att vi ska träffas snart igen ! :)

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS♥

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-29 @ 19:01:36
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0