Staden Essen och gitarr

Idag var vi i staden Essen, ungefär en timme här ifran. Idag akte bara alla svenskar och alla var ovanligt flummiga idag, haha. Men vi hade riktigt kul sa som när vi shoppade som när vi var pa en trakig guidning. Hittade en väska som jag letat efter i Sverige men inte hittat. Göttmos !

Vi kom hem rätt sent ikväll, Lena hämtade mig. Satt och tjötade/lyssnade/tittade pa hennes bror och hennes pojkvän lite när dom spelade. Riktigt duktiga är dom ;)

Ne nu maste jag sööööööva. Ska upp ganska tidigt i morgon, vi ska till Holland! :D Ska bli skit kul, mindre kul är det att det är sista dagen här i Tyskland. Kommer nog sta och lipa som resten av alla utbytesstudenterna. Men jag kommer nog tillbaks, och Lena far komma till Sverige! :)
Blir nog ingen blogg i mon da vi har fullproppat schema, men far se :)


PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0