up and down like a rollercoaster

Hinner attt skriva lite nu, är hemma och packar och fixar efter att varit i Holland pa förmiddagen och egentligen skulle vi va pa lektion nu  men Lena har ingen sa vi sket i det ! ;)

Dagen har varit upp och ner som en jävla berg-och-dal-bana! Gick upp tidigt för att duscha m.m. Skit trött efter att först suttit uppe med Philip och Fabian och sen lag vid datan. Far la skylla sig själv antar jag. Haha. I alla fall , pü förmiddagen idag var vi i Holland. Riktigt kul och det var väldigt fint. Nu har jag ännu ett land att pricka av frün hela världen. (har haft som dröm att fa se hela världen, haha). Vi shoppade lite och jag köpte lite presenter till da familie och en till Märta som har fyllt ar. Självklart köpteg jag lite till mig själv ocksa ! ;)

Sen ändrades all det roliga till att min mamma ringde och berättade att Stonie är sjuk. I morse hade han inte velat ställa sig upp och hade jätte ont sa mamma och hon akte in med han efter münga om och men. Där tog de av skon och kunde konstatera att han har en hovböld. Fan med, allt händer självklart hemma när jag är  100000000000000000000000000000000000 mil bort. Okej , sa langt är det kanske inte.
Men det känns sa just nu.
FAN.













ÄLSKLING ♥

Kommentarer
Postat av: Becca

Var glad att hovböld inte är så farligt!

Nora har haft två och har repat sig redan efter någon vecka!

2010-09-28 @ 14:54:57
Postat av: Ebba

Ne jag vet, och tur var det att mamma har upptäckt den sa snabbt. Det utvecklades pa en natt.

Okej, hoppas det gar lika snabbt för Stonie da :)

2010-09-28 @ 17:12:33
URL: http://ebbaajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0