Sista året kvar, nu kör vi

Ja, jag vet att jag inte börjar förräns på torsdag. Men sista veckan på sommarlovet har börjat och jag syter redan, jag vet inte varför. Jag har alltid varit en tjej som gillar skolan och visst är det riktigt skönt med sommarlov och man njuter som sjutton. Men sen när Augusti närmar sig så har det varit helt naturligt och kul att skolan börjar igen.
Men inte detta året. Kanske för att jag vet hur mycket plugg det blir i höst, kanske för att det kallas skoltrött?

Men det positiva är att träffa klassen igen. Vårat fika på fredagar, vår riktigt DÅLIGA spotifylista, våra roliga bus, dåliga skämt, Nv-festerna. Jag vet också att detta året kommer att bli det bästa året, alla studentfester, lucia, bal, uttältning, studenten och MYCKET MER.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0