träffa lillmuttan idag!

Tjena mors i lingonskogen!
Idag är det en chilldag i det hemska regnet. Har bara sovit, vilat och haft det allmänt gött.
Har jobbat väldigt mycket denna veckan och det känns i kroppen nu den sista dagen på veckan!

Nu ska jag i alla fall ta tag lite i mitt liv så här på eftermiddagen. Ska först träna lite o sen...... (trummvirvel). Träffa min kära vän Sofie (aka. lill muttan).
Har inte sett henne på ett bra tag nu, först var jag bortrest och sen åkte hon iväg. Så vi ska träffa för att snacka och ta igen missad tid så att säga.
Kan tänka mig att jag har missat en del från Magaluf och hon har missat en del här hemmifrån.
Ha en bra söndag folks ♥

gammal bild på märta o sofie.. lite lagom luriga i ögat där ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0