Angelica Augustsson

Såg ni världscuphoppningen från Göteborg igår?
Om ni inte gjorde det, så kan jag säga att ni missade något.


Angelika Augustsson gick in och gjorde debut i en Världscupklass. Hon nollade grunden och bara det var ju sensationellt. Sen var det omhoppning och tror ni inte att hon och hennes fina fux nollade den med? Hon grät när hon gick ut från banan. Jag blev tårögd och fick gåshud.
Att tiden var någolunda bra det visste vi ju, men sen att alla andra kända ryttare som ligger högt rankade inte kunde slå tiden DET visste vi inte.
Det var riktigt kul och riktigt stort.

Självklart satt jag som är så känslig och lipade när jag tittade på prisutdelningen när hon gjorde det!
Haha , men en ny svensk ryttarstjärna, det har vi!

bildkälla

bildkälla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0