Tävling i Älmhult

Igår var det tävling i Älmhult.
En väldigt lyckad tävling i och med att det var första tävlingen för året!

LB Han kändes välfigt fin. Dock red jag som en kratta då jag "red på" för mycket framåt. Skulle sitta tillbaka mer och vänta ut avståndet. Men fick en felfri grund och sen ett stop i omhoppningen då jag vände upp för snävt. Riktigt duktig var han.
LB+5 Till denna klassen skärpte jag upp mig lite till och red bättre. Kom bra på nästan alla hinder förutom på fyran då jag tappade farten i svängen alldeles för mycket men Stonie klarade upp det. Dte var en A:0 och fick en felfri runda. DUKTIG HÄST. Dock red jag inte så jätte snabbt så jag hamnade precis utanför placering.


Håller på att fixa med filmen, den kommer upp senare idag!

pussssssssssssss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0