sorry, har fullt upp

Tjenna,
har fullt upp med skola, hästar och plugg på vardagarna. Tiden räcker inte till att sätta sig här och skriva och hålla på. Men idag har jag bara vatt i skolan och gjort ett prov och sen pluggat lite matte. Så nu i eftermiddag har jag fixat lite på mitt rum (som förövrigt är nästan färdigt så jag sover där nu) och sen vatt i stallet. Ska sätta mig ner med lite matte eftersom jag har prov på fredag och sen blir det sängen.

Ja , så här intresant är mitt liv,
slänger in en go låt i stället.
Älska Olle




Kommentarer
Postat av: Johanna, hästar + fotografering = ♥

SVAR: Aw, tack! Jag tycker dom blir fulare för varje dag! xD haha! Men tack tack! ♥

2011-01-19 @ 21:17:44
URL: http://johannabrogard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0