Tyskland ♥

Okej, mitt simpla försök till bild på pälshögen blev ju inte så lyckad. Se väldigt liten ut, haha men det var det inte minst sagt!
Sitter och pluggar matte, tog en liten paus nu dock och passar på att skriva lite här. Har prov i morgon och sen är det helg. ILLGATT

Idag kom jag på hur mycket jag saknar min lilla tysk Lena.
Hon var ju här i våras och sen jag hos henne i höstas. Gud va kul vi har hon och jag. Hinner dock inte träffas nu förren till sommaren. Men då jävlar! Det enda negativa är att tiden går så sakta och sommaren känns väldigt avlägsen just nu..


En go sång med som får mig att tänka tillbaka på den sjuka tiden i tyskland med Lena och hennes bror tillsammans med deras kompisar! Klicka här


♥ Lena und ich


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0