die vinterkräksjuka die

Så, hela min plan för helgen är förstörd.
Signe spydde och då antagligen den roliga... VINTERKRÄKSJUKA.
Fan va kul.
Skulle ju ha kommit fram till Västervik nu egentligen för att tävla med laget i morgon. Men trolligen blir vi smittade snart och vill inte smitta hela laget så vi var tvugna att va hemma. Plus att Mimmi och Signe ska till fjällen med pappa och dom så då måste Signe va här tills hon frisknar till så hon inte smittar alla.
Jaja, jag hoppas att jag inte blir sjuk eller är frisk tills på söndag i alla fall så jag kanske kan tävla i Värnamo med Div 1 i stället.


ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, vad allt blev jobbigt på en gång?
Allt ska komma så olägligt..

Västervik med laget förra året

Kommentarer
Postat av: Rebecca

hela vitpepparkorn, 5-6 st!

Det har lyckats hålla mig borta från kräksjukan!

2011-03-04 @ 23:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0