dö mobil dö

Hata min mobil? Ja!
Ställde klockan så jag skulle kunna släppa ut hästarna, fixa hundarna och duscha. Mamma är ju nämligen inte hemma och kommer hem i eftermiddag/kväll. Så jag ställde klockan ganska tidigt för att hinna med allt och jag såg att jag hade ungefär 49% batteri kvar. Ne men då försover jag mig och mobilen är död?!
Då är min fråga så här:
"Kära jävla mobiljävel. HUR kunde du dö i natt när du hade ungefär hälften av batteriet igår kväll?!"

Så nu sitter jag här hemma och kan inte komma till skolan. Skönt kanske ni tänker, men det tänker inte jag. Har ett matte prov idag som jag missar. Pluggis tänker ni. Ne men jag svarar så här, att efter att jag missar detta kommer jag att ha 2 prov och en redovisning nästa vecka. De är inte najs...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0