Tävling i Söndags

I Söndags var det första utomhustävlingen för mig och Stonie i Gislaved.
Var väl inte bästa tävlingen resultatmässigt men ändå helt okej!


LB, 4 fel: Började med att jag åkte av på framhoppningen, grejt? Haha blev lite förvånad, har inte åkt av på länge! Sen väl inne på banan var han väl inte så jätte "på". Kollade lite på allt men hoppade ändå. Fick ett stopp i en kombination på B hindret. Eller ja stopp & stopp, vi gled undan mer. Jag hade inte huvudet med mig att hålla om mellan A och B när vi kom snabbt in. Kom ju runt och så. Men han brukar inte vara riktigt sig själv första ute/inne tävlingen. Han är ju lite känslig av sig.

LA, 4 fel:
Mycket bättre runda i denna klassen. Allt släppte till denna och min lilla häst var sig själv! (Det var likadant förra året att det behövdes hoppa en klass innan det blev som det ska, haha). Fick i alla fall ett pet på ett räcke ur sväng då jag hade för lite fart och kom lite nära. Men allt annat stämde och han gick som en klocka, SKÖNT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0