Sitter i skolan just nu..

.. och har projektarbete. Kanske inte våran mest effektivaste lektion i veckan..
Jag har också en lektion till sen i eftermiddag och åker med bussen hem vid kvart över 4.
Många långa dagar nu innan jul och det är inte kul!
Haha, fick in lite rim där med...!

I helgen ska jag börja på mitt nya jobb med, ska gå brevid och lära mig allt. Har nu framöver 2 jobb på samma gata. Jobbar ju när det behövs folk på Jonssons Konditori och 30 meter längre ner så ska jag nu börja i köket på Jupiter, det är ett ålderdomshem och ska jobba helglöp där. Det kommer nog bli jätte bra tror jag!
Gött med lite extra pengar  :)


Hittade en gammal vinterbild på vår gamla ponny Tussi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0