Skolan

Kanske ska berätta lite om vad jag tycker om min skolgång just nu? Kan ju helt enkelt säga att jag börjar bli riktigt skoltrött, samtidigt som man ska försöka ta till vara på tiden som man har då många säger att det är "den bästa tiden man har". Kan hålla med till en viss del. Jag tycker ju faktiskt det kan va kul att gå till skolan, träffa kompisarna och allt. Men det är just allt arbete man måste lägga ner på sin fritid jag inte tycker om, det drar nästan ner på hela stämningen.

Jag vet att skolan är väldigt viktig och jag kämpar för att hålla uppe glöden! Jag vill ha en bra utbildning och det var ju också därför jag valde Naturlinjen. Det är ju faktiskt snart bara en termin kvar även fast det kan kännas som en väldigt lång tid just nu så vet jag att den kommer att gå väldigt fort! (Oj vad jag lät som min mamma nu..).
Men snart står vi där med studentmössan på och betygen i handen och förundrar oss över vad tiden tog vägen.
13 år går väldigt snabbt..!

Skolavslutning i 9an, snart tre år sedan..


Kommentarer
Postat av: keilia

Sen jag började träna har jag fått massor med energi, kanske jag kan sprida lite energi till dig:) Ta en titt i min blogg:) kram

2011-11-17 @ 22:37:21
URL: http://fitforit.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0