SPANIEN!

Har gjort i ordning ett litet tisdinställt inlägg åt er!
Vid den här tiden nu så står jag nere på konditoriet och jobbar, bara så att ni vet ;)


Tänkte bara berätta om en rolig grej som händer i morgon. Ska nämligen till Spanien! Förra fredagen står jag i godan ro och fixar inför tävlingen och så ringer min lärare Kjell och säger att det finns en plats till mig! Det var en tjej som inte kunde åka med och då fick jag den platsen! Ser verkligen fram emot denna resan, älskar ju att resa, se nya platser och äventyra. Sen att det är rena rama sommarvärmen där nere nu gör ju inte saken värre!

30 grader & strålande sol tackar man ju inte nej till heller...! ;)

Ska till den sydvästra delen till staden Sevilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0