Svar på en kommentar

varför tävlar du aldrig längre då? :o

Svar:
Fick denna kommentaren för ett tag sen och tänkte att jag kanske kunde reda ut detta. Lite synd dock att personen i fråga inte vågade skriva sitt namn, menmen :)
Jag har inte tävlat på ett tag just för den enkla anledningen av att jag inte har varit sugen på det! I sommar har jag tyckt att det har varit kul att utveckla Signe & Stonie tillsammans samt att rida och träna Mulle. Jag har ju ridit Stonie också men inte lika mycket som Signe har gjort.

Dock har jag planerat att kanske ställa upp i klubbens KM som är om några helger. Ser det som en kul grej då det både är dressyr och hoppning. Stonie & jag har aldrig tävlat i dressyr så det kanske skulle va en kul grej? :) Får se om det ger mersmak och att vi tävlar lite nu i höst/vinter.


Stonie & jag när vi vann med laget i vintras.
Vi kom också 2a i förklassen.
Bra tävling i Värnamo!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

tjoho, va med på KM. Det ska nog jag med min NYA ;)

2011-09-16 @ 07:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0